Integruotos projektinės STEAM veiklos „Gyvybės medis“

     STEAM mokymas numato dalykų integraciją, kritinio mąstymo, problemų sprendimo gebėjimų ugdymą. Dar vienas STEAM dalykų svarbus ugdymo aspektas – tai kūrybiškumas. Kūrybos versmė – tai žinios, kas jau yra seniau sukurta ir atrasta. Lietuvių tautosakos ir etnologijos žinios, integruotos su technologiniais gebėjimais, virto septintokų darbais, kurių tema „Gyvybės medis“. Pirmiausia, septintokai lietuvių literatūros pamokose (mokytoja L. Žukauskienė) susipažino su mitologinio Gyvybės arba Pasaulio medžio įvaizdžiu ir prasme, vėliau skaitydami ir nagrinėdami kalendorines lietuvių liaudies dainas ieškojo juose Gyvybės medžio įvaizdžio apraiškų bei jas interpretavo. Žinias pagilino technologijų pamokose (mokytojai V. Locnienė ir D. Targonskis), kur sužinojo, kaip Gyvybės medžio įvaizdis išreiškiamas lietuvių etninėje kultūroje ir taikomajame mene. Įkvėpti ir paskatinti mokytojų, mokiniai sukūrė kūrybinius darbelius tema „Gyvybės medis“ simegrafijos technika (V. Locnienė) ir pjaustymo siaurapjūkliu technika (D. Targonskis). II aukšto koridoriuje buvo surengta mokinių darbų paroda.

Kategorijos: