Istorijos pamokose vis dažniau atsigręžiama į patirtinį ugdymą

     Džiugu, kad istorijos pamokose vis dažniau atsigręžiama į patirtinį ugdymą: mokiniai skatinami domėtis savo giminės istorija, garbingiausiais giminės žmonėmis. Istorijos mokytoja Irena Norkūnaitė džiaugiasi, kad mokiams tėvai patikėjo net istorinius giminės dokumentus. Taip istorijos pamokos tampa patraukliomis ir įdomiomis.

     Giminės medis

     Istorijos mokytoja uždavė sukurti „Giminės medį“. Kad galėčiau sukurti platų ir tikslų „Giminės medį“ turėjau išsiaiškinti daug tikslios informacijos apie savo šeimos praeitį. Į šį kūrybinį darbą įtraukiau ne tik tėvelius, bet ir senelius. Klausinėjau jų apie mano prosenelius. Labai nustebino močiutės sesuo, kuri man davė išsaugojusi savo tėvo, mano prosenelio pasą. Pasas buvo išduotas 1934m. Panevėžio valsčiaus savivaldybėje. Mano prosenelis Juozas Skukauskas mirė 1959m., kai močiutei buvo 6 metukai. Šis pasas yra tik tai kas likę iš prisiminimų apie prosenelį.
     Mano klasės draugai labai stengėsi padaryti „Giminės medį“, manau jiems irgi pavyko. Man labai patiko jų darbai. Manau, ši užduotis leido visiems klasės draugams daugiau sužinoti apie Lietuvos praeitį ir savo šeimą bei dar labiau ją pamilti.

                                                                                       5C klasės mokinė
                                                                                       Rugilė Stipinaitė

Categories: Pamokos kitaip