Šeštokų vaizduotės robotai

       Perskaitę ir išanalizavę Vytautės Žilinskaitės apsakymą „Robotas ir peteliškė“ 6a klasės mokiniai piešė ir aprašė savo įsivaizduojamą robotą.
       Sudomino ne tik tai, kokios išvaizdos vaikai savo robotą sukūrė, bet ir tų sukurtų robotų paskirtis. O šeštokų įsivaizduojami robotai užprogramuoti labai įvairioms veikloms. Vieni šokdami, dainuodami, kalbėdami linksmina žmones, kiti pagelbėja namų ruošos ar kiemo tvarkymo darbuose, treti padeda mokytis. Yra ir tokių, kurie, pastatyti futbolo vartuose, stengiasi nepraleisti įvarčio. Įdomūs ir tie robotai, kurie gelbsti vaikams, seneliams saugiai pereiti gatvę, slaugo ligonius, išveda pasivaikščioti šunį. Kavinėse, restoranuose reiktų tokių, kurie sugeba atlikti padavėjų darbą. Patys galingiausi vaikų vaizduotės robotai gali keliauti laiku, saugoti Žemę nuo klimato atšilimo.
       Mokinių darbai rodo, kad jiems kūrybingumo netrūksta. Gali būti, jog ateityje kai kurie jų vaizduotės robotai taps tikrove.

       Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Aušra Vaitkienė

Categories: Pamokos kitaip