Šeštokai analizavo socialines reklamas

      Socialinė reklama atlieka svarbų visuomenės auklėjimo, teigiamų įgūdžių, vertybių formavimo vaidmenį. Mūsų progimnazijos 6a, 6b klasių mokiniai per lietuvių kalbos pamokas analizavo internete esančias socialines reklamas, aptarė jų tekstą ir vaizdą, išrinko pačias aktualiausias, svarbiausias, paveikiausias, raštu argumentavo savo pasirinkimą. Į  jiems pačių aktualiausių, labiausiai jaudinančių socialinių reklamų dešimtuką šeštokai išrinko reklamas prieš patyčias, rūkymą, alkoholio vartojimą, gyvūnų skriaudimą; 
      Nuotraukose mokinių sudarytas socialinių reklamų dešimtukas.

  Lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Aušra Vaitkienė

 

Categories: Pamokos kitaip