Užduotis, paskatinusi geriau pažinti save ir bendraamžius

     Per lietuvių kalbos pamokas šeštokai mokėsi, kaip sukurti viešąją kalbą, kaip ją pristatyti, kad klausytojai klausytųsi ir suprastų. Kiekvienas turėjo parengti įdomų ir aktualų pranešimą apie bendraamžius. Pristatydami savo kalbą mokiniai atskleidė, kas būdinga šių dienų bendraamžių gyvenimui, nurodė, kas paaugliams svarbu, kokias sprendžia problemas.
     Džiugina, kad buvo pasirinktos labai įvairios pranešimų temos. Tai ir „Paauglių mėgstamiausios sporto šakos“, „Populiariausi jaunimo filmai“, „Šiandieninio jaunimo šokiai“, „Paauglių pomėgiai“, „Kas būdinga dvylikos metų paaugliams“, „Paauglių mėgstamiausios muzikos grupės, dainos“, „Šiandieninio jaunimo išvaizdos stiliai“, „Įdomiausi kompiuteriniai žaidimai“, „Bendraamžių požiūris į draugystę“, „Didžiausios šiandieninių paauglių problemos“ ir kt.
     Rengdami ir pristatydami savo pranešimus mokiniai daug ir įvairių žinių įgijo patys bei suteikė naudingos informacijos draugams.
     Ne visiems sekėsi vienodai, tačiau visi turėjo galimybę pamatyti, kaip atrodo nepriekaištingi pranešimai, kaip įdomu gero pranešimo klausyti. Gerų pavyzdžių netrūko.

     Lietuvių kalbos mokytoja Aušra Vaitkienė

Įrašas paskelbtas temoje Naujienos. Išsisaugokite pastovią nuorodą.